..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 September 2012

Masa itu datang lagi... 25TH UUM CONVOCATION

diam tak diam masa yang di tunggu-tunggu.... 

sumber cik google..:)



Universiti Utara Malaysia (UUM) akan mengadakan Majlis Konvokesyen Ke-25 UUM seperti berikut:


Tarikh : 6 - 10 Oktober 2012 (Sabtu – Rabu)

Tempat : Dewan Mu'adzam Shah


cant wait~~ uum i'm coming soon..
actually, tiada apa yang lebih mengembirakan ketika di keberadaan di university..

miss my student life........ 

bak kata pensyarah saya..

"pengalaman hidup di universiti la (means degree) yang akan awak kenang sampai bila2x"

eh ade lagi pensyarah saya kata:

"awak-awak ni patut beruntung sebab masa degree la paling seronok.. semua orang amek kisah.. even saya pon terpanggil untuk mengambil berat akan student2x saya... kalau amek master.. pandai2x awak sendiri la.. xde sapa yang amek tahu"... 

saya sendiri tak tahu kenapa ini antara yang saya ingat waktu study dulu.. hurm... terima kasih puan pensyarah sebab ambil berat..:)... 

p/s: saya belum further study lagi.. jadi tak tahu... sapa2x yang dah leh la share...:)


No comments:

Post a Comment