..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 September 2010

idamanku....x salahkan berangan.... aku mengimpikan ini...

kisah ini bermula.... sesiapa yang berminat merah putih boleh amek ideaku ini...:).. x salah berkongsikan....


::suasana mesty la nak yang macam ni.....

::hahaha... bunga telor simple... nampak oldiest tapi cantik..

::doorgift untuk tetamu nak macam ni.... bleh letak gula2x.... hehe
::ni la yang paling susah nak cari.... cantikkan...
::pakaian.... yang ni tunggu aku kurus lu baru leh pakai.... hahaha... tapi tak mustahilkan....wink2x...


::kad kahwin.... simple tapi cantik....

::pelamin anganku.... tapi kerusi nak wane putih... hehehe.. sempat lg berangan





::kek idamanku...... tak nak yang tinggi2x...







tak salahkan berangan.... hehehe..... suka warna nih... merah putih.... ade hitam2x sikit pon ok....
bile la mase nyer....hurm....
tengok ni macam mahal jek hantaran... hahaha padahal mak daku dah cakap 2 ribu serba 2.... hehehe.. murah jek... hahaha... biasalah orang kami...kalau mahal kata nak jual anak... adeii... aku pon tak nak... klu bleh tak berhantaran lagu bagus... hehehe boleh ek macam tu.. pendapat jea....