..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 September 2010

malang tak berbau....

kesian ct... malam tadi tersimbah air panas yang masih lg mengelegak.... macam mana la water heater tu boleh tumbang... sebelum kejadian ni berlaku.. ct ada cakap yg die lapar.. then aku tak la tanya byk sebab macam tak serius... aku pon pegi la balik bilik amek questionaire nak edar kat org.. then tyme tu aku terpikir pulak... baik aku tanya sekali lagi sebab aku rase perasaan lain jea...

aku: ct nak makan x?.. klu nak aku teman ko turun....
ct: xpe la... x nak....
aku: btol ni.. ko x nak... klu macam tu x pe la...
ct: ha ah.... xpe..

then aku pon kuar p edar questionaire tu... tup tup... mase aku round balik nak kutip questionaire... jiela bgtaw ct kena air panas & dah g pku ngan eza.... terkejut la aku.. rasenyer baru kejap aku dr bilik die..... n tibe2x aku ade rase bersalah... hurm p bilik syazwa.. die cakap eza ade cari aku sebab nak mintak minyak gamat.... lagi la aku rase bersalah... sebab xde mase di perlukan... hurm nasib baik ct adew roomate yang baik cam eza.. ade ikhtiar nak buat sesuatu.... aku dapat bayangkan perasaan eza tyme tu mesty "gabra" giler... hehehe... kate eza tyme tu ct masak air sebab nak bt milo.... kesian kan.... ape2x pon aku doakan ct cepat sembuh....


No comments:

Post a Comment