..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 October 2010

mengenalinya adalah satu penyesalan..


hurm... tetibe nak buat luahan kat blog.... aku rase menyesal pernah mengenali seseorang ni... tak tau nak cakap macam mana... tapi memang menyesal la.... seriusly, aku tak boleh nak lupakan apa yang die dah buat... pernah tak dia fikir apa yang dia buat tu menyakitkan aku.... dan aku tak boleh lupakan apa yang dia dah buat....

menyesal...menyesal... dan menyesal sebab aku pernah mengenali kau suatu mase dulu....kenapa aku boleh jadi bodoh sampai boleh kenal dengan orang macam kau... aku harap aku dah tak jumpe orang macam kau lagi.. aku harap kau adalah jenis manusia terakhir yang paling kejam pernah aku jumpe.. sebab aku tak nak jadi bodoh pernah mengenali manusia macam kau... aku harap kau ingat sampai mati apa yang kau dah buat... kau buat aku rasa sakit sampai sekarang... dan aku nak kau rasa bersalah dengan apa yang kau buat.. dan aku akan pastikan itu.. dan aku nak kau tahu aku BENCI kau selama mana yang aku boleh... aku belum bersedia nak maafkan kau....dan mugkin juga aku takkan pernah memaafkan kau... kau buat aku macam ni... dan kau takkan pernah mendapat kebahagiaan dalam hidup kau... aku tahu ni kejam tapi aku tak sekejam kau..

jujur aku dah cube nak lupakan tapi tak boleh... aku harap aku boleh lupakan selama-lamanya... supaya aku tidak berdendam dengan orang sampai mati..