..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 April 2011

dear kamoo:

carilah yang baru lupakan yang lama... lupakanlah saya... saya bukan untuk kamoo... hurm baru tadi terasa mau menjenguk fb kamoo... saya baca status kamoo...kamoo katakan cinta itu memiliki dan selamanya milik kamoo... saya ingat kata2x itu.. kamoo perlu tahu..cinta itu belum memiliki selagi tiada ikatan yang kukuh menyatukan antara dua insan... kamoo katakan lagi walaupun kita sudah tiada apa2x saya masih milik kamoo... oh tidak!!... saya tidak akan menjadi milik kamoo lagi... kamoo katakan saya single sebab kamoo.. maaf ya hati saya untuk insan lain... kamoo hanya la cinta dongengan saya sebelum ini... kamoo hanyalah cinta selepas hati saya di kecewakan.. ya saya terima kamoo kerana hati saya sedih ketika itu... maaf sekiranya kenyataan ini menyakitkan kamoo.. 


alasan mengatakan kamoo terlalu cemburu...


ianya betul... saya tidak tahan dengan sikap kamoo yang terlampau cemburu... itu lah yang menjadi alasan hubungan kita tidak kekal lama... "kamoo mahukan sesuatu yang pasti"... maaf itu bukan saya... 


saya senang dengan kehidupan sekarang... saya sudah ada insan lain di dalam hati... tolong lah lupakan saya... kamoo bukan untuk saya dan saya bukan untuk kamoo.. kita tidak mungkin kembali seperti dulu.... 


saya tidak mahu orang tahu tentang ini tetapi kamoo membuatkan orang tahu tentang itu.... 


kamoo... saya tahu kamoo silent reader saya punya blog... sebab itu saya post ini entry... harap kamoo faham... saya tahu kamoo ikhlas tetapi saya tidak... maafkan saya dan ampunkan saya...


terimalah kenyataan ini kita tidak mungkin akan bersama....saya harap kamoo memahami... 


kamoo... lupakan saya....


p/s: entry ini tiada kena mengena dengan orang lain selain dia...~~dia baca dia faham....

No comments:

Post a Comment