..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 April 2011

geram....

ok...pagi2x lagi dah sakit hati.... habis je kelas business ethic.  saya pon pergilah satu centre nak buat pertanyaan..dengan penuh harapan dapat selesaikan masalah.. last2x dapat jawapan yang super awesome.... huh!!...

saya     : tumpang tanya saya tak dapat penempatan lagi.. macam mana??

die tuh  : tunggu je la.. orang lain pon tak dapat lagi... ramai lagi yang tak dapat....

huh jawapan tersebut memang merentap jiwa.... geram yang tersangat lah geram..... sekurang2xmyer tanya la nama.. and then matrik number ke!!!... ni ape pon x... terus bagi jawapan yang menyakitkan hati....
http://www.emocutez.com

so tanpa buang masa pusing belakang tanpa cakap terima kasih lalu menjeling die tuh.... ko memang x layak mendapat ucapan terima kasih....saya amek keputusan untuk diam.. sebab kalau banyak cakap kang.. kompem2x la kurang ajar... saya masih hormat dier sebab dier tuh tua....

 sekian luahan rasa

p/s: best kelas business ethic lecturer nyanyi lagu tudung periuk...ok nyanyi5x... macam artis plak.... 
http://www.emocutez.com


No comments:

Post a Comment