..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 January 2013

dear belog

google

saya pegang kata-kata di atas... mungkin satu hari nantikan... bila lah hati ni nak bukak untuk lelaki.. saya di kecewakan masa umur baru setahun jagung kata orang.. umur baru 20an masa tue.. tak kan saya lupa sampai bila2x... genap seminggu keberadaan saya di universiti saya single buat sekian kali... dari saat tu saya buat keputusan untuk fokus study n tak nak fikir pasal lelaki.. 


ada yang cuba rapat tapi susah betul hati ni nak suka.. ada saja fikiran negative yang cakap jangan!.. mungkin pengalaman membuatkan saya lebih berhati-hati.. kata orang biarlah pilihan terakhir sampai ke hujung nyawa...  saya cuba tak nak kecewakan orang tapi saya tak boleh.. senang cerita saya tak sedia lagi bergelar "isteri".. biarlah orang kata umur dah sesuai kawen.. saya tak kisah janji saya happy dengan kehidupan single saya sekarang.. 

cerita pasal ada yang cuba rapat... mostly yang cuba rapat dengan saya semua 30an.. but its ok.. saya pon dah turn 25 tahun (16 hari lg). half 50... mereka2x ni ok.. but hati saya?!.. memang tak boleh nak terima... memang saya dah kecewakan dorang... maaf sangat!.. mungkin satu hari.. 

then, ada sorang guy umor lebih muda dari saya.. saya lebih senang berkawan dengan dia... dia terlalu sempurna di mata saya.. saya lebih selesa anggap dia adik.. maaf ea dik!..

apapun.. redha dengan ketentuan tuhan.. jodoh pertemuan di tangan tuhan... 

Sekarang, fokus kepada kehidupan, build kerjaya n masa hadapan...:)... u can do it ama...:)

::pray for me..:)... thanx peeps!

No comments:

Post a Comment