..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 August 2010

apa pendapat anda??~~


ada sesuatu yg kita suka tak semestinya baik utk kita dan ada sesuatu yg kita tidak suka semestinya pasti baik utk kita.... by chot tom a.k.a rashid (nak taw sape dia search la fb)~~seorang insan yang baik~~

since aku baca post ni kat fb dier aku raser macam aku penah buat satu post yang lebih kurang sama dengan post ni.. selepas aku belek blog aku baru aku perasaan mungkin ade persamaan tapi tidak serupa(kalau nak taw ape baca la)... hehehe... aku setuju dengan post tu... tak semestinya yang baik tu pasti untuk kita.. dan tak semestinya kita akan menyukai apa yang kita rasa baik untuk kita... tapi aku akan cuba elakkan apa yang aku tak suka~~ da nama pun tak suka kan~~ tapi aku try to think positif untuk menerima if aku rasa perkara tu sesuai untuk diterima..

~~rasa takut plak if betul kita akan dapat apa yang kita tak suka tu~~

No comments:

Post a Comment