..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 August 2010

HIDUP INI ADALAH KEPUTUSAN DIRI SENDIRI...


we must make our own decision for our life.... because that our life not someone else... hidup kita kan ... keputusan kita... macam mana kite pikir dan buat.. macam tu la kita hidup... so kita nak life yg macam mana... nak happy dunia... sementara jea....nak happy selamanya beribadat la..

~~ bukan tu sebenarnya tujuan aku buat post ni.. sesuatu bermain kat fikiran aku ni..for my future adakah aku akan buat keputusan dalam hidup aku.. sekarang nak buat keputusan pun susah.. macam semua dah di tentukan. sampaikan nak bercinta pun dah takut sebab aku tahu pilihan yang aku bakal buat tu... takkan mendapat restu.. then aku terpaksa lukakan hati orang walaupun tu bukan kemahuan aku..

eventhough aku bahagia dengan hidup aku sekarang.." single is better"... takpe la mungkin ada hikmah.. mungkin juga kita akan bahagia kalau kita hidup dengan keputusan orang tapi macam mana plak kalau kita tak pernah bahagia.. perlu ke kita nak salahkan orang yang buat keputusan untuk hidup kita..

in my own opinion... lebih bagus kalau hidup sendiri dengan keputusan sendiri.. tak semua orang boleh memahami kehendak kita dan mungkin juga tidak akan pernah memahami.. so, kita perlu buat orang tu memahami setiap keputusan kita..


~~~pertahankan setiap keputusan yang kita buat. sekiranya kita merasa benar dan yakin dengan keputusan yang telah kita buat...

No comments:

Post a Comment