..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08 August 2010

jauh perjalanan luas permandangan...

hari ni aku bgn kul11.30pg(hehehe kire awal la 2)... punyer la terkejut hujan... abes basah baju yang aku jemur malam tadi... tapi suasana masa tu agak best.. sejuk n mendung hehehe...:)... berbalik pada cite tadi.. da la tu berlari aku dari paras 3... walaweh...punyer la sakit kaki nak naik atas balik.....

then tghari plak.. agak rajin aku berjalan ary ni.. hehehe.. pegi mall sebab nak photostet buku... nak hantar kat bawah tapi x bukak plak... leceh tol la nak kene p mall... hurm sapa suruh x nak potostet awal... x memasal kene jalan jauh... then citer plak pasal potostet 2 punyer la pemalas pekerja tu nak potostet... padahal agak awl la aku anta tadi... "kak biler eh boley amek" then dier jawab "kul 1o malam nieh adik amek yea"... die ingat aku xde keje lain ke... ish x paham aku... sedangkan mase tu dier dok rilek jek... hurm nasib baik urgent lau x jgn harap aku potostet... nasib baik la ade ct yg baik hati nak temankan.... terima kasih ct!!.... hehehe....

pastu mase kat mall aku ade nampak ramai foregien student masuk satu kedai tu... ramai btol!!... rupe2x owner kedai tu sahabat handai dorang dari perantauan jugak.... hehehe.... mase tu aku terpikir sesuatu dorang ni memang support abes bile member2x buat bisnes... bagus la macam 2... memang aku respek kat dorang ni kalau pasal setia kawan... bagus... but ade gak yang setengah tu aku tak berape berkenan... dari segi kegatalan.. eiiyek!!! x suke2x... ish.. da datang pat orang nak wat perangai plak... tyme aku ngah kat mall aku nampak mamat foreign yg gatalssss tahap triple.. ape lg cepat aku ajak ct cabut... wa takut beb!!!...

nwez selamat jugak aku sampai kolej..hahaha... pegi order makan mee goreng thai tapi makcik tu bg nasi goreng thai...lain benor yg di order lain yg di bagi... ish...tapi da lapar bedal je la...blurrp!!


so sekarang aku da kenyang and mate pon da ngantok tahap cipan.... tyme to sleep.. nitezzz

No comments:

Post a Comment