..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 August 2010

di soal siasat!!

<
sedang aku bz berfesbuk tetibe dapat 1 mesej dari dak pompuan nih die tya " saja nak tya...$%*& tu buaya ke?".. hahaha terkejut weyh awek dier pm aku sebab nak tya pasal tu.. sebab aku punyer keje mengetag pic boye tu kat budak2x laki... hahaha ni semua idea c malyza (jgn marah).... salah kan die ek... hehehe..... lalu aku pon dengan segera membalas " eh x la $&*& tu budak baik... kawan sekelas maser f5... kalau dier tu jgn risau la... x macam yang lain2x tu" aku berkater hehehe... back up kawan beb... then aku pon mintak maaf sebab mengetag bf dier... haha naseb baik dier kater its ok... ok la awek dier 2... agak bersopan santun.. cantik pon cantik.. untung btol!!!...
moral dari this story jangan suke2x hati nak ngetag pic gitu... x semua nyer boye... hahaha... alah bukan ape pon sekadar gurauan saja....

hurm berbalik kepada pic tu tadi... hurm setelah di tag semua x mengaku... iye la kan.. aku bagi statement kat pic tu 'INI BUAYA TEMBAGA... MEREKA ADEW DI MANA2X SAHAJA..;)'... kompem2x la dorang semua x nak ngaku... hahaha... padahal ada di antaranyer yang memang boyer... hehehe jgn marah statement.... then adew gak yang emo tadi.. dorang cakap "lelaki jadi macam ni sebab perempuan".. perlu ke jadi boye sebab perempuan... hurm x paham aku.... then aku buat bodoh jea emo dorang tu... last2x lupe jugak... hahaha...

No comments:

Post a Comment