..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 March 2011

kAmU PeRnAh nAmPaK SaYa.....

saya FAMILIAR... ramai yang cakap saya mudah di kenal.. mula-mula tak la berapa nak percayakan... tapi bila lecturer pon tegur... hurm percaya la sikit hehehe.....ya.... saya akui itu... ramai yang tegur.."eh kita sama kelas la.. pernah nampak saya tak"....bile orang tanya macam tu saya pon senyum jea... sumpah tak ingat... hurm... saya nak mintak maaf kalau-kalau saya tak pernah terperasan kamu.... kalau jumpa saya kat mana2x tegur la saya keyh....saya tak sombong... tegur jea.. mesty saya senyum.. tapi kalau orang tu lelaki susah sikit la saya nak senyum... takut nanti di cakap gatal perasan pulak...hehehe.. xpe tegur jea.. mesty saya senyum... melainkan saya tak perasan dan tak dengar bile di tegur.... kawan-kawan sendiri pown kadang-kadang  terkena... macam mana nak ubah sikap cam ni ea.... kadang2x saya tengok orang tu,,, dan orang tu pun tengok saya... tapi tak perasan jugak... hurm...



suka mereka....:))

P/s: saya rasa macam artis.... hehehe.....perasaan wekk:P