..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 March 2011

ThE ThReE Of uS....

siapa mereka dalam hidup saya.....mereka merupakan kawan terbaik saya di universiti.... ayat skema giler... dorang berdua ni rumate... sorang dari johor... sorang lagi dari sarawak.... budak dorang ni baik giler.... dorang akan tolong saya bawak barang.. sebab dorang cakap kesian tengok saya yang comel ni... hurm "teruk sangat ke rupa aku bile bawak barang"..... dorang la yang akan teman saya ke mana sahaja.... mall ke.. changlun ke... tetap muka dak dua orang ni yang akan jadi peneman... meh sini saya kenalkan dorang.... 

siti,ama dan eza

kedua2x nyer sudah berpunyer ea.... x yah gtaw detail nty kene marah plak.... hehehe.... ish kenape la dorang ni kurus nampak saya yang terpaling besar comel kat situ... hehehe...

semester ni merupakan semester last bg saya ngan eza kat uum ni.. rasa sedih plak.. lagi2x kami dah biasa bertiga... siti pon ada cakap yang dia da rasa sedih nak tinggalkan uum.... walaupun pada mulanya kami tak berapa suka berkenan ngan uum tapi sekarang kami da rasa sedih nak tinggalkan alam degree ni....

change the mood....

pic ni ktorang snap tyme cultural festival uum hari tu... hehehe... adew tambahan.... 

bila di suruh  buat muka kesian

kasihan...:(

bila ceria dapat aiskrim...

walllah..:)

sekian~~

p/s: sedapnye kek aiskrim kan....