..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 December 2012

download movie cara senang dan mudah

kata orang: bukan senang nak senang bukan susah nak susah!..

sebelum ni saya pun failed men'download... segala macam dah saya buat untuk download movie... segala software saya cuba hasilnya GAGAL!...



ok..download movie cara saya.. 



FIRSTLY....
  •    kamu mestilah download dulu uTorrent....
  •    done.. cam biasa install dulu..

next step...

lebih kurang ini lah rupa laman web tu...



lepas tu korang search la nama movie.. make sure nama movie tu betul..

contohnya:

nak download resident evil retribution.. korang search akan kuar list camni..


then korang pilih la.. tengok kat komen.. selalunya dorang akan rate kan 10/10

mcm ni:: A 10/10...V 10/10.. AUDIO N VIDEO..

next..

bila dah puas hati tekan get this torrent


akan keluar macam ni..



klik launch application... then akan keluar camni


klik ok...




tunggu sampai seeding... mendownload ni tahap kesabaran kena tinggi... selamat men'download..


Hasil saya dalam masa seminggu


happy download...:)


p/s: tak ingat pulak website yang saya refer dulu....hurm..




No comments:

Post a Comment