..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 December 2012

oohhh ama!!... sila diet!!

selalunya orang buat azam time tibanya tahun baru... 1 januari kan... tapi saya dah dengan segala hormatnya mengumumkan ingin mengurangkan berat badan setelah berat saya naik dengan mendadak sejak duduk di rumah.. ehe.. jangan salahkan mak saya kerana memasak makanan yang sedap.. saya masak sendiri taw!

ok.. dulu saya tak kisah pasal diet.. tapi sekarang saya harus amek kisah!... disebabkan ade sorang girl tegur saya  pada suatu ketika.. eh dulu tak gemok camni.. sekarang lain... ohhh... saya rasa sangat teruk!!... 

saya sangat suka minum kopi!.. oh nak di ceritakan saya telah pon secara rasmi meninggalkan kopi!.. hari2x saya tengok air kopi made by my grandma tapi tabahkan hati... jaangann!... syukur.... dah 2weeks saya tak sentuh kopi... saya juga menjadualkan waktu makan iaitu sebelum jam 12.00 tengahari dan sebelum jam 7.00 petang..  sekian untuk permulaan... saya harap.. saya akan berjaya mengurangkan berat badan...

sumber en google


bukan apa... saya sendiri rasa berat nak bangun... berjalan kejap dah penat.... kalau dulu saya masih lagi bertenaga... sekarang tidaakkk... mudah-mudahan usaha saya akan mendatangkan hasil....#bye

p/s:: doakan saya..:)

4 comments:

  1. amaaaa...gudluck!!! sy pula harus berusha meningkatkn brt bdn..trblk pla kita.heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduh lai... untunglaa kamoo...slim.. pakai apa pun chantek!..:)

      Delete
  2. Heheh chaiyo ama ! u can u can ! harus berazam hokey..please jgn mengingkari..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik ana: yeah!... x harus berputus asa!!... i try minum susu nak elakan lapar.... hasilnya.. mau muntah.. dutchlady milk x sedappp!!

      Delete