..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 December 2012

konbanwa

dear reader..

firstly, saya menjanjikan mahu mengupdate mengenai list royal princess yang saya suka... tapi saya memang busy yang teramat... aiceh... mengalahkan orang berkerjaya nih!... 


actually banyak yang ingin saya ceritakan di belog tapi apakan daya cardreader n usb saya hilang ntah ke mana  mau buat alasan la tu.kekeke.... macam-macam lah yang nak saya kongsikan.. 

nak ceritakan sesuatu mestylah kene ada gambar.. sebab pada saya setiap gambar itu mempunyai ceritanya yang tersendiri... aicehhhhh.. x boleh blah ayat.. oklah sekian untuk makluman.. yang tak berapa nak maklum ni... akan diusahakan untuk mengeluarkan gambar2x disini... sekian

oyasuminasai~~~mata-ne





No comments:

Post a Comment